Sem marketinška strateginja in mentorica, ki analizira, planira, izvaja in uči o marketingu ter komunikacijah. Moj cilj je soustvarjanje velikih zgodb, kjer postavim trdne temelje, povezujem potrebe posla s potrebami trga.
Več let sem delala v eni izmed večjih slovenskih agencij, kjer sem kot vodja projektov skrbela za naročnike kot so: Volkswagen, Dana, Petrol itd. Svoje izkušnje je nato prenesla v strateški marketing, kjer sem kot direktorica marketinga delovala v mednarodnih podjetjih različnih B2B industrij.
Sem mentorica zagonskim podjetjem in SME-jem. Vključena sem v uradni seznam strokovnjakov za startup in scaleup podjetja v okviru programa, ki ga izvaja Javna agencija Republike Slovenije SPIRIT. Specializirana sem za strategije blagovnih znamk ter lansiranje novih produktov na trg.
MISIJA
Vsem, ki jih zanima in čutijo strast do marketinga, želimo pomagati razumeti, kaj marketing lahko in bi moral storiti za rast njihovega posla ali kariere.
VIZIJA
Naša vizija je postati prva vstopna točka/usmerjevalec po marketinškem ekosistemu za vse, ki želijo dobro in učinkovito delati marketing in pridobiti nova marketinška znanja. Ne želimo graditi marketinške agencije, ampak najbolj napredno in inovativno bazo znanj in dognanj s področja marketinga in komuniciranja.
VREDNOTE
- Logika vključevanja & sodelovanja: svoje znanje delimo z vami.
- Transparentnost in jasnost: ne obljubljamo, ampak realno pojasnimo; stremimo k transparentni izvedbi, redni komunikaciji.
- Tudi z malimi podjetji radi delamo in jim pomagamo graditi velike zgodbe!
- Želimo, da imate z nami vedno občutek, pomirjenosti, da ste izbrali pravo marketinško rešitev.
Šport in marketing.
Slalom med vlogami mi ni nikoli predstavljal težav. Čeprav mi zimski športi v praksi niso najljubši. Vem, da je v športu pomembno poznavanje tehnik vseh disciplin, nikakor pa ne moreš vseh obvladati.
Šport in marketing. Z mojega vidika gre za iste zadeve. Šport pomeni biti v konstantnem pogonu. Prav tako marketing.
Množenje poklicnih vlog, vlog v zasebnem življenju – njihovo upravljanje je precej podobno športu.
Kombinatoriko je v odraslem svetu potrebno obvladati. Lahko je tvoja najboljša prijateljica ali sovražnica. Kakor se odločiš. Sva se pobondali in tako sem šla od aktivne (in zagrižene!) športnice, novinarke Dela in Dnevnika, do urednice na lokalni ljubljanski TV postaji, vodje projektov na agenciji, kjer sem skrbela za velike naročnike. Velike kot sta blagovni znamki Dana in Volkswagen.
Opravila znanstveni magisterij in postala mama. 2x. Prevzela vodenje marketinga v mednarodnih podjetjih, se vključila v investicijski startup svet.
POTEM SE JE ZGODILO!! PUSTILA SEM SLUŽBO.
Morala na svoje. Moja orbita je postala moja družina. Ure in leta dela v agencijah in marketinških oddelkih, nepotrebne vožnje v drugi kraj, nikoli ne bodo center mojega vesolja. Svoje bitke je potrebno precizno izbirati.
Ampak … Športnica v meni je brcala. Žilica za marketing tudi. Nekje med piškoti, otroci in adrenalinskim vzgibom so prišli zamegljeni obrisi BiG M-a. Ideje pač pridejo spontano, to mi je bilo jasno. Opredmetiti jih, secirati na poslovne prafaktorje in jih zopet sestaviti strateško, ciljno, z rezultati v mislih … je druga plat zgodbe. Deja-vu v drugačni preobleki.
Le dve stvari sta konstanti – znanja in izkušenj ti ne more nihče vzeti. Pobrati X % davka. Kot npr. povprečni s.p.-jevki, kar sem postajala (ja, panika!). Na državnih prvenstvih iz teakwondoja sem dosegala, 1., 2., 3. mesta. Včasih sem povsem pogorela. Šport te pripravi na vse. In tako se je začel Big M. Iz vztrajnosti, strateškosti in fokusa. Strah pred neuspehom te ne sme ustaviti.
Strah in panika sta normalna pojava, ko greš na svoje. Pogled na vrh je s pobočja dajal vtis velikanskega napora. Včasih je bil bližje kot drugič.
ŠPORTNI MARKETING je vpet v DNK strukturo Big M marketinga.
Poklic je po-klic. Pokliče te. Šport me je klical že od malega. Če te kdo pokliče, se je nevljudno ne-odzvati. Preizkusila sem skoraj vse športe v slovarju. Najprej košarko, hokej na rolerjih, pa baseball. Potem je prišel Taekwondo, danes tudi Kempoarnis. Pri petnajstih me je potegnil ta način razmišljanja. Kam in kako naciljaš za optimalne rezultate? Zravsati se ni problem, včasih je igra pač bolj groba.
PO TREH LETIH …
Danes lahko rečem, da je etična pot Big M brutalna iskrenost. Fair play. Hitra odzivnost. Rezultati. Najboljše poteze izvirajo iz samozavesti, premišljenosti, strateških odločitev, ki jih moraš sprejeti v stotinki sekunde.
Večina naših projektov domuje v športnem marketingu. Ampak … ni izziva, ki se ga ne bi lotili.
Sodelujemo s strokovnjaki z vseh področji. Ker če znaš smučati še ne pomeni, da obvladaš judo.
V naši ekipi so strokovnjaki za dizajn, SEO, kreativci, tekstopisci. Če ne znamo smučati, pač pokličemo Koširja.
Upam si reči, da smo v treh letih tik pred vrhom. Tri leta od ideje o etičnem, fer, iskrenem marketingu. Manifestira se skozi naše projekte in odnose s partnerji, naročniki. Slednje je najpomembnejše, in pri tem vztrajamo – sami izbiramo, s kom gremo v ring.