DARILO ZA UDELEŽENCE SUMMITA “OGLAŠEVANJE, KI KONVERTIRA”
MARKETING – KOLIKO IN KAM INVESTIRATI?
Koliko oglaševalskega denarja naj investiramo v posamezne marketinške kanale za pospeševanje in rast posla?
- Kako se lotiti marketinške strategije
- Kako določiti proračun za marketing?
- V katere kanale investirati?
S tem enostavnim orodjem lahko opravite test učinkovitosti planiranih marketinških aktivnosti.
S pomočjo tega orodja si boste lažje odgovorili na vprašanje, ali ste svoj poslovni model učinkovito prevedli v marketinški plan in koliko se splača investirati v posamezne marketinške kanale.
KOMU JE ORODJE NAMENJENO:
- Posamezniki, ali podjetja, ki imajo poslovno idejo in bi jo želijo lansirali na trg.
- Vsem, ki želijo preveriti, ali so pomislili na vse, preden so se lotili marketinških aktivnosti.
- Tisti, ki jih zanima marketing in bi si želeli povečati kompetence ter znanja na tem področju
KAKO DO DARILA – ORODJA?
Izpolnite spodnji obrazec in naročite darilo. Poslali vam ga bomo na elektronski naslov, ki ga boste navedli v obrazcu.
DOGODEK: OGLAŠEVANJE, KI KONVERTIRA
Skupaj s kolegi te vabimo k udeležbi na spletnem summitu “Oglaševanje, ki konvertira”, kjer nas 8 top strokovnjakov za spletno oglaševanje deli zlata vredne strategije, napotke, trende, primere… vse za to, da te podpremo pri učinkovitejšem spletnem oglaševanju. KLIKNI SEM ZA BREZPLAČNO PRIJAVO!
NAŠE STORITVE
Postaviti in zagnati blagovne znamke v zametkih, pognati naprej tiste, ki so obstale, osmišljevati produkte ter jim odpirati poti do kupcev. Postavljati vsebino v kontekst trga, številk, povezovati mali in veliki M. To je naša misija.
POVPRAŠEVANJE
V kolikor bi si želeli sodelovanja z nami, vas vabimo, da nam pošljete informativno povpraševanje. Izpolnite obrazec spodaj. Hvala za izkazan interes!