
Prva marketinška validacija poslovne ideje
Marketing, kot podpora strateškemu lansiranju novih produktov na trg. Osnovni koraki na poti od poslovne ideje do prvega marketinškega plana.
Marketing ne dela čudežev. Lahko pa pospeši vaš posel, če se ga lotite pravilno. Poslovni plan Kanvas bomo pretvorili v učinkovita marketinška izhodišča. Zakaj je to vitalnega pomena za vaš posel in razvoj ideje? Bolje boste razumeli trg in kupca, vaša prodaja bo bolj predvidljiva in vse vajeti za rast posla bodo v vaših rokah.
Teme:
- Kako s poslovnim Kanvasom validirati vašo poslovno idejo in jo učinkovito prevesti v marketinški plan.
- Zakaj je razumevanje vašega kupca pomembno in kdo sploh je moj idealni kupec – ga razumem? Ali sploh potrebuje moj produkt/storitev?
- Kako učinkovito opisati produkt – unikatna točka prednosti (UVP/USP) – jasna izjava, ki opisuje prednosti vašega produkta/storitve. Če podjetje tega nima sledijo neučinkovite kampanje, pomešana prodajna sporočila, frustracija na strani kupca in podjetja…
- Kako to dela konkurenca in kakšen je trg na katerega vstopam.
- Prva marketinška validacija poslovne ideje in smer nadaljnjega razvoja produkta/ideje!
Komu je namenjena
- Posamezniki, ali podjetja, ki imajo poslovno idejo in bi jo radi razvili do produkta in lansirali na trg.
- Vsem, ki želijo preveriti, ali so pomislili na vse, preden bodo lansirali novo idejo/produkt na trg.
- Tisti, ki jih zanima marketing in bi si želeli povečati kompetence in znanja na tem področju.
- Tisti, ki želijo marketing izvajati sami.
Delavnica je že končana. B kolikor želite biti na tekočem z našimi dogodki, se naročite na naše E-novice.