Marketing – koliko in kam investirati?
Koliko se izplača investirati v posamezne marketinške kanale za pospeševanje in rast posla?
Zakaj je definicija produkta in njegove unikatne prednosti pomembna za učinkovito marketinško kampanjo?
- Kako se lotiti marketinške strategije
- Kako določiti proračun za marketing?
- V katere kanale investirati?
Z udeleženci pregledamo, kako se opravi test učinkovitosti planiranih marketinških aktivnosti – na primerih kalkulacij finančne investicije v marketing.
Pri tem si bodo lahko odgovorili, ali so svoj poslovni model učinkovito prevedli v marketinški plan in koliko se izplača investirati v posamezne marketinške kanale.
Določimo, kakšen KOMUNIKACIJSKI cilj želimo doseči pri kupcu/občinstvu (kupijo – čustveni nakup, se vračajo in priporočijo…) in s pomočjo testa, ki ga bomo opravili lahko validirajo svoj poslovni model .
Komu je namenjena
- Posamezniki, ali podjetja, ki imajo poslovno idejo in bi jo radi razvili do produkta in lansirali na trg.
- Vsem, ki želijo preveriti, ali so pomislili na vse, preden bodo lansirali novo idejo/produkt na trg.
- Tisti, ki jih zanima marketing in bi si želeli povečati kompetence in znanja na tem področju
ORGANIZATOR: Projekt v soorganizaciji izvajata Razvojni center Srca Slovenije in podjetniški RISE. Delavnice pripravila in izvedla mag. Mateja Boldin Zevnik, Big M Marketing (www.thebigm.si )
Delavnica je že potekla.
Prijavite se na novice in bodite redno obveščeni o aktualnih delavnicah in izobraževanjih
V kolikor želite poslati povpraševanje za izvedbo delavnice tudi za vašo organizacijo, pošljite povpraševanje.