Skip to main content
Marketinška strategija

Marketing – koliko in kam investirati?

Koliko se izplača investirati v posamezne marketinške kanale za pospeševanje in rast posla?

Zakaj je definicija produkta in njegove unikatne prednosti pomembna za učinkovito marketinško kampanjo? 

  • Kako se lotiti marketinške strategije
  • Kako določiti proračun za marketing?
  • V katere kanale investirati?

Z udeleženci pregledamo, kako se opravi test učinkovitosti planiranih marketinških aktivnosti – na primerih kalkulacij finančne investicije v marketing.

Pri tem si bodo lahko odgovorili, ali so svoj poslovni model učinkovito prevedli v marketinški plan in koliko se izplača investirati v posamezne marketinške kanale.

Določimo, kakšen KOMUNIKACIJSKI cilj želimo doseči pri kupcu/občinstvu (kupijo – čustveni nakup, se vračajo in priporočijo…) in s pomočjo testa, ki ga bomo opravili lahko validirajo svoj poslovni model .

 Komu je namenjena 

  • Posamezniki, ali podjetja, ki imajo poslovno idejo in bi jo radi razvili do produkta in lansirali na trg.
  • Vsem, ki želijo preveriti, ali so pomislili na vse, preden bodo lansirali novo idejo/produkt na trg.
  • Tisti, ki jih zanima marketing in bi si želeli povečati kompetence in znanja na tem področju

ORGANIZATOR: Projekt v soorganizaciji izvajata Razvojni center Srca Slovenije in podjetniški RISE. Delavnice pripravila in izvedla mag. Mateja Boldin Zevnik, Big M Marketing (www.thebigm.si )

Delavnica je že potekla.

Prijavite se na novice in bodite redno obveščeni o aktualnih delavnicah in izobraževanjih

V kolikor želite poslati povpraševanje za izvedbo delavnice tudi za vašo organizacijo, pošljite povpraševanje.

Politiko zasebnosti si lahko ogledate TUKAJ
Politiko zasebnosti si lahko ogledate TUKAJ

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja