Od ideje do produkta

PROJEKT SANDBOX – od ideje do produkta

Program 10-tih delavnic za tiste, ki imajo poslovno idejo in jo želijo razviti do prototipa.

10 DELAVNIC, 10 TEDNOV, 10 TEM.

NAMENJENE VSEM, KI:

  • Imate poslovno idejo ali pa ste že v fazi testiranja trga in izdelave prototipa.
  • Vas na splošno zanima podjetništvo in razvoj produktov.

TEME DELAVNIC

  1. VALIDACIJA POSLOVNE IDEJE IN SMER NADALJNEGA RAZVOJA. Uvodna delavnica, kjer predstavimo različne ideje in nastavimo smiselne korake razvoja ideje v nadaljevanju. Praktična delavnica: Izpolnimo prvi kanvas.
  2. DEFINICIJA KONČNEGA PRODUKTA. Kakšen je namen za potrošnika/končnega kupca? Vemo, kaj razvijamo in za koga? Kakšne »featurje« bomo razvili in kakšna bo naša neulovljiva prednost?
  3. POSLOVNI CILJI IN OSNOVNE KALKULACIJE ZA USPEŠEN POSEL. Ali vemo, kakšni so osnovni stroški poslovanja in proizvodne kapacitete. Lastna cena, prodajna cena, marža, strošek pridobivanja kupca, strošek proizvodnje, denarni tok?
  4. ANALIZA TRGA IN CENOVNA POLITIKA. Kakšen je trg, na katerega vstopam; lokalno ali globalno? Ali kdo to že počne, kako to počnejo drugi, s kom tekmujem za kupce. Za kakšno ceno se nam izplača prodajati in kakšna je cena konkurence?
  5. DEFINICIJA CILJNE SKUPINE IN OPIS PRODUKTA ZA POSAMEZNE CILJE SKUPINE. Komu bomo najbolj učinkovito prodali in kaj mu bomo prodajali? Kako posamezne lastnosti/prednosti produkta združimo v pakete?
  6. DEFINICIJA BLAGOVNE ZNAMKE, POZICIONIRANJE IN RAZLIKOVANJE TER DEFINICIJA OSNOVNIH SPOROČIL.  Kako moji kupci kupujejo in kakšen je njihova nakupna pot? Preko katerih kanalov bom prodajal, ali imam razvito mrežo, na kaj moram biti pozoren?
  7. ZGODBA, SPOROČILNOST IN KOMUNIKACIJSKI KANALI ZA DOSEG IZBRANE CILJNE SKUPINE. Kdo sem kot oseba, kakšen je moj karakter in zakaj sem drugačen/unikaten; s kakšnim sporočilom bom učinkovito povedal kakšna je moja prednost.
  8. PRAVNI KORAKI OD IDEJE DO MVP-JA. Tipične pravne dileme, s katerimi se podjetje sooča na poti od ideje do razvoja in do prve prodaje. Kako se izogniti pravnim čerem. (Gostja uni.dipl. pravnica)
  9. VZPOSTAVITEV OSNOVNEGA PRODAJNEGA PROCESA IN LIJAKA. Kaj potrebujem, da vzpostavim prodajo (prodajni lijak), kakšen bo moj osnovni prodajni proces in kako ga bom povezal z marketingom.
  10. KONČNA VALIDACIJA PRODUKTA IN LANSIRANJE + VZPOSTAVITEV PRVE PRODAJE + prva marketinška kampanja za doseganje poslovnih/prodajnih ciljev.

 

ORGANIZATOR: Projekt v soorganizaciji izvajata Razvojni center Srca Slovenije in podjetniški RISE. Delavnice pripravila in izvedla mag. Mateja Boldin Zevnik, Big M Marketing.

Delavnice so bile za udeležence brezplačne. Sofinancirane so bile iz programa Interreg Europe, projekt P-IRIS.

Program delavnic je že potekel.

Več o aktualnih delavnicah in izobraževanjih si lahko prebretet tukaj: 

Prijavite se na E- novice in bodite redno obveščeni o aktualnih delavnicah in izobraževanjih.

v kolikor želite poslati povpraševanje za izvedbo delavnice tudi za vašo organizacijo, pošljite povpraševanje: 

Politiko zasebnosti si lahko ogledate TUKAJ
Politiko zasebnosti si lahko ogledate TUKAJ

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Vse pravice pridržane! © Big M Marketing 2021