DARILO ZA UDELEŽENCE SUMMITA “OGLAŠEVANJE, KI KONVERTIRA”
MARKETING – KOLIKO IN KAM INVESTIRATI?
Koliko oglaševalskega denarja naj investiramo v posamezne marketinške kanale za pospeševanje in rast posla?
Koliko oglaševalskega denarja naj investiramo v posamezne marketinške kanale za pospeševanje in rast posla?
! Splaniraš, posnameš, zmontiraš, objaviš na socialnih omrežjih! Pa šteješ lajke, oglede, nakupe, krepiš ugled svojega branda, zbujaš goreče zanimanje in kradeš pozornost:).
Program 10-tih delavnic za tiste, ki imajo poslovno idejo in jo želijo razviti do prototipa.
Koliko se izplača investirati v posamezne marketinške kanale za pospeševanje in rast posla?
Marketing, kot podpora strateškemu lansiranju novih produktov na trg. Osnovni koraki na poti od poslovne ideje do prvega marketinškega plana.
Praktična delavnica, kjer se naučite uporabljati LinkedIn za pridobivanje novih poslovnih kontaktov in širjenje svoje poslovne mreže.
Praktična delavnica, kjer vas naučimo uporavljati orodje Facebook Business in AD manager za samostojno kreiranje kampanj.
Ljudje uporabljajo Google za iskanje stvari, ki jih želijo početi, mest, kamor želijo iti, ter izdelkov in storitev, ki jih želijo kupiti. Izdelaj Google kampanjo sam!
Imam super poslovno idejo. Kaj sedaj? Kako ga predstaviti potencialnim strankam?
Welcome to WordPress. This is your first post. Edit or delete it, then start writing!